עדות מומחה במשפט הדיבה בני גנץ נגד הגב’ ג’ייקובס: הגבר כיצור כלבי

יש להודות כבוד השופט, שהגברים הם בני אנוש איך לומר… כלביים מאוד.
יש להם מין תאווה בלתי נשלטת להשפריץ תחת כל עץ רענן. סטייה משונה זו מסבה לחלקם הנאה מרובה יותר אפילו מהטרדה מינית או מעשה מגונה.

אין כמעט אישה שלא חוותה את החוויה בימי נעוריה. הנה היא צועדת מעדנות, חבוקה בקטע רומנטי עם בן זוגה, נער תמיר כברוש ויפה תואר. הוא מגניב על לחייה נשיקה רכה ומבטיחה והופ! לפתע צץ לו משום מקום, איזה שיח עבות, ואז הוא נעצר פתאום ובעיניים בורקות הוא מסיר את ידו המחבקת את כתפה, רועד מתשוקה בלתי נשלטת ואומר: "רק רגע! אני לא יכול יותר." ואז הוא ממהר אל השיח, והיא האומללה עומדת חפוית ראש מסובבת את הגב, ממלאת את תפקידה ההרואי: לשמור שמישהו לא יבוא, ורק קולות הפששש… פשש… הזרם הניתז על השיח מלווה בגניחות ההנאה מכיוון בן זוגה העומד ברגליים מפושקות, אדם בן כלב, כליל חלומותיה. ואיזה מסכנות הבנות שהיו צריכות לאסוף את כל כוח ההתאפקות שבעולם ולהמתין שעות רבות עד שתגענה למקום ראוי, בשעה שהנער לא רק שהרווה את הצומח אי אלו פעמים, אלא אפילו כשהגיע לבית הוריו, העדיף על פני שירותים נאותים למצוא איזשהו שיח או מחסן, לשלוף ולהטיל את מימיו.

ותאמין לי כבודו, כושר איפוק נדיר זה של נערותינו (ועוד אי אלו יכולות) חישלו את נשותינו בנערותן להיות גיבורות הרבה יותר מאתנו, היצור הרופס הקרוי משום מה גבר, כזה שלא מסוגל להתגבר על יצרו.

אח! איפה הימים הטובים ההם כבודו, שהיה כפר ירוק עתיר צמחיה ושתן, דיונות צמאות ושיחי רותם המדבר מלאי תפרחות מרוות את צימאונן במימינו, וכמובן אותן מדורות ל"ג בעומר שרק ייחלנו לרגע בו נוכל לשלוף לראווה את "המה שמו", יסלח לי כבודו שאינני אומר את השם המפורש, ולכבות בהנאה את המדורות שנכנעו מפנינו בחרחור גסיסה פסס…

וידע לו כל גברבר, כבוד השופט, שיכול להיות שבמקום כלשהו בכדור הארץ, מסתובבת אם עברייה, אישה מזועזעת עוד מימי נעוריה משליפתו הכלבית של אלוף נעוריה, עניין שנשאה בנשיכת שפתיים מייסרת כל השנים, אבל היא ממשיכה לשאת את שתיקתה בעוז כי אלוף נעוריה הנבזי, מושא חלומותיה, לא מספיק חשוב במדינתנו, כדי שתעלה פוסט על מעלליו הנקלים. ואוסיף עוד כבודו, שאיזה כיף לנו, אני וכל חברי ילידי שנות החמישים-שישים, שחלמנו להיות כל מיני דברים בעולם, אבל לא העלינו בדמיוננו שנהפוך לרמטכ"ל או מועמד לראשות ממשלה. הפכנו לסתם אזרחים מושתנים.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website