עובדי שירביט חזרו כולם לעבודה, זכויותיו של מי שיצא לחל”ת יישמרו

זכויותיהם של כל עובדי חברת הביטוח שירביט שהוצאו לחל"ת בחודשים האחרונים יישמרו, לרבות הוותק והזכויות הפנסיוניות, זאת לאחר שכלל עובדי החברה שבו לעבודה מלאה החל מה-1 ביוני. כך סוכם בהסכם קיבוצי מיוחד מסדיר את תנאי התעסוקה של כ-200 עובדי החברה ומגן על זכויותיהם נוכח משבר הקורונה, ובמקביל מאפשר לחברה להתמודד עם השלכות המשבר.

עוד הוסכם בין הצדדים כי תוספת השכר שהיו אמורים לקבל העובדים בשנת 2020 תדחה, והיא תשולם החל ממשכורת ינואר 2021. המשמעות היא שבשנת 2021 ייהנו העובדים משתי תוספות שכר במקום אחת, בכפוף לתנאים שנקבעו בהסכם. בנוסף, ומתוך אחריות שנקטה נציגות העובדים, סוכם כי תקציב הרווחה לשנת 2020 יוקטן באופן חד פעמי.

ההסכם נחתם בין ההסתדרות, הנהלת חברת הביטוח שירביט וועד העובדים. יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, שהוביל את המו"מ מטעם ההסתדרות, אמר ש"למרות המצב אליו נקלע המשק, עמדנו בפני הנהלה שמכבדת את עובדיה ומבקשת לדאוג להם ככל הניתן, גם בעתות משבר". ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח ובתי השקעות, מירי גרגיר, ציינה: "אני מברכת על הדיאלוג אותו הצלחנו לייצר, שהוליד מתווה שדואג במידת האפשר הן לעובדים והן לחברה עצמה. ההסכם מוכיח כי גם בתקופות מאתגרות, היכולת לפתור בעיות ולעבוד בשיתוף פעולה, חשובה כל כך".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

יו"ר ועד עובדי שירביט קובי יצחק: "ועד עובדי שירביט מברך על ההסכם שהושג ומקווה ומאמין כי ציבור העובדות והעובדים ייצא מתקופה מאתגרת זו מחוזק, לאחר שהצלחנו לתת מענה טוב ככל הניתן לזכויותיהם".

את המו"מ הקיבוצי ליווה גם מרחב נתניה של ההסתדרות בראשות משה סמיה, עו"ד הילה גבר מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, בני כאהן מאגף כלכלה ועו"ד כפיר זאב.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website