עתיד מזהיר: נערות האקדמיה מביסות 0:5 את מחזיקת הגביע רמה”ש

למרות לא שיחקה השבוע, אסא ת"א ממשיכה להוביל את הטבלה בפער של 3 נקודות על פני האלופה מ.ס. קרית גת, שהשיגה ניצחון 0:3 על האחרונה בטבלה מכבי נתניה. ההפתעה המרעננת של המחזור היא כמובן קבוצת האקדמיה לנערות בוינגייט שדרסה את מחזיקת הגביע רמת השרון 0:5. בקרב מסקרן על המקום השלישי ניצחה מכבי חדרה את חולון 1:2.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 18 (גרפיקה: אידאה)

מ.כ. רמת השרון 0 – האקדמיה 5

הצגה אדירה של בנות האקדמיה כנגד מ.כ. רמת השרון. באופן בלתי צפוי בנות האקדמיה הציגו קונצרט אדיר במשחק החוץ מול מחזיקת הגביע שפתחה את העונה עם ציפיות אדירות בעקבות החתמת כוכבת הנבחרת לי פלקון, אך בעקבות ההפסד רמת השרון איבדה סיכוי ממשי לזכות העונה באליפות ותנסה להתמקד בלזכות שנה שניה ברציפות בגביע המדינה.

בדקה ה-12 שירה אלינב חטפה כדור בהתקפה ממריה חימנס ומסרה אותו אחורנית לטל פיינגזיכט, שנכנסה עם הכדור לתוך הרחבה וכבשה בבעיטה מדויקת מול שוערת רמת השרון והנבחרת חנית שוורץ. עברו 3 דקות, שירה אלינב סחטה עבירה בצד ימין מחוץ לרחבה. טל פיינגזיכט לקחה את הבעיטה החופשית וסובבה את הכדור מזווית קשה פנימה, 2:0 מהיר ומפתיע לבנות האקדמיה.

בנות האקדמיה המשיכו לרקוד על הדשא, כשהן מגיעות לכל כדור ונראות נחושות יותר. בדקה ה-16 אלינב בעטה כדור חזק מחוץ לרחבה שהשוערת חנית שוורץ הדפה בקושי עם קצות האצבעות למשקוף. בדקה ה-18 שוב אלינב, שהפעם חדרה עם הכדור להגנה, עברה באלגנטיות את שחקנית ההגנה ובעטה פנימה את השלישי. האקדמיה המשיכה ללחוץ על רמת השרון שנשברה ובדקה ה-26 בביצוע תרגיל של קרן קצרה נעה סלימהוג’יץ הגביה כדור מצויין לרחבה אותו שירה אלינב הפכה לשערה השני במשחק. בדקה ה-56 ירדן אוזל הגביהה כדור לרחבת רמת השרון, טעות בהגנה אפשרה לשירה אלינב להבקיע את שערה השלישי במשחק ולסיים הופעה בלתי נשכחת של בנות האקדמיה שמראות שיש עתיד בדור הצעיר של הנבחרת.

מכבי חדרה 2 – מכבי חולון 1

במשחק הצמרת על המקום השלישי מכבי חדרה חיפשה לאחר מספר משחקים לא טובים, לחזור מסלול הניצחונות. חדרה שהייתה בתקופה לא טובה, הייתה חייבת לנצח את חולון כדי להחזיר את הביטחון לשחקניות לאחר 3 הפסדים רצופים, לעומת זאת חולון שפתחה את העונה בצורה מדהימה, ממשיכה לשקוע עם 7 נק’ בלבד ב-7 המשחקים האחרונים.

חדרה עלתה ליתרון בדקה ה-27, אנדראה לאיו נגחה כדור חופשי למשקוף של חולון, שובל טוויל הייתה הראשונה להגיע לכדור החוזר ומקרוב גלגלה אותו לרשת החשופה. בדקה ה-31 חדרה עלתה ל-0:2. דניאל סופר הגביהה כדור לתוך הרחבה, חנין נאסר בעטה את הכדור למשקוף, השתלטה על הכדור החוזר אותו בעטה פנימה. בדקה ה-45 חולון צמצמה את התוצאה עם שער עצמי של טל אסייב שניסתה להרחיק כדור של חולון ברחבה.

הפועל רעננה 1- הפועל ב"ש 1

במשחק התחתית החשוב בין רעננה להפועל ב"ש, שתי הקבוצות מסיימות בתיקו ומאבדות נקודות חשובות בקרב על ההישרדות העונה. אך הכל עדיין פתוח בתחתית ויכול להשתנות במשחקי הפלייאוף התחתון שיפתחו במחזור הבא. בדקה ה-25 רעננה זכתה לפנדל, לאחר נגיעת יד ברחבה של קרולינה פריירה. אור רפאלי בעטה את הפנדל פנימה. רק שלוש דקות עברו וב"ש השוותה את התוצאה. קרינה צטבקוב בעטה קרן מסובבת ששוערת רעננה רחל אייגד הדפה לגופה של שחקנית ההגנה של רעננה דיאנדרה אלייאגרה והכדור החוזר נכנס פנימה. בדקה ה-90 המשחק הפך לחם במיוחד עם שני כרטיסים אדומים ישירים שנשלפו תוך דקה לשחקנית מכל קבוצה, בעקבות כניסות חריפות.

בנות נתניה 0 – מ.ס קרית גת 3

קרית גת מצליחות לצמצם את הפער מול אס"א ת"א בצמרת ולשמור על חלום האליפות השלישית ברצף חי וקיים. קרית גת סופרת ניצחון רביעי רצוף בליגה עם הפרש שערים 0:10. בדקה ה-7 משחק מסירות מצויין של קרית גת מסתיים עם בישול בתוך הרחבה של קארין סנדל לרחל שטיינשניידר שמתוך הרחבה הבקיעה את השער הראשון במשחק. בדקה ה-67 אנה קוריאה פרצה באגף ימין, העבירה כדור רוחב מדויק לדניאל שולמן שכבשה שער מדהים עם העקב. בדקה ה-83 קרית גת סגרה את המשחק עם שער של עדן אביטל בבעיטה מקרוב.  

Leave a Reply

Name *
Email *
Website