פורצת דרך

רגע היסטורי התרחש ביום שלישי בליגת הפרמייר ליג האנגלית כשסוזאנה דינאג’ מונתה למנכ"לית הליגה ובכך הפכה לאישה הראשונה שתנהל את אחת הליגות הגדולות בעולם הכדורגל. דינאג’ לא מגיעה מעולם הכדורגל, אלא מעולם התקשורת ותפקידה הקודם היה לנהל את רשת הטלוויזיה "Animal Planet" של דיסקברי.

בתחילת 2019, תחליף דינאג’ את ריצ’רד סקאדאמור שכיהן בתפקיד מאז 2014 ולפני כן שימש כסמנכ"ל מאז 1999. דינאג’ תהפוך לאדם הרביעי בלבד בתפקיד המנכ"ל היוקרתי, מאז שהוקמה הפרמייר ליג בשנת 1992.

As the world pushes for #gendergap the @premierleague has appointed Susanna Dinnage as its CEO! ✊???? pic.twitter.com/0qpGePwmls

— Shawn Mubiru (@ShawnMubiru) November 14, 2018

המנכ"לית החדשה תצטרך להתמודד עם האתגרים הגדולים שעומדים בפני הליגה, במטרה לשמור על מקומה כליגת הספורט האהודה בעולם. היא תצטרך להתמודד עם ההשלכות הלא ברורות עדיין של תהליך הברקזיט שבריטניה הולכת לקראתו ולשמור על זכויות השידור בעלות הגבוהה יחסית גם בחתימת החוזה החדש בקיץ 2019. במקביל לאיום של הקבוצות הבכירות לפרוש מהליגה ולהקים את הסופר ליג האירופאית החדשה.

ברוס באק, יו"ר צ’לסי וועדת המינויים של הפרמייר ליג, אמר: "אנו שמחים מאוד למנות מנהיגה בעלת יכולות כאלו לתפקיד החשוב הזה. היא דמות מובילה בתעשיית השידור, מנהלת עסקים מוכחת ומפתחת גדולה של אנשים. היא מתאימה באופן אידיאלי לתפקיד ואנו בטוחים שהיא תוכל לקחת את הפרמייר ליג לגבהים חדשים. ריצ’רד סקאדאמור, לאחר שסיים את תפקידו במשך 20 שנה, יעזוב אותנו בסוף השנה בכושר מצוין, ועם צוות מנהלים מעולה ויכולים לתמוך באופן מלא בסוזאנה".

דינאג’ עצמה הגיבה באופן רשמי למינוי היוקרתי: "אני נרגשת מהסיכוי לקחת על עצמי את התפקיד הפנטסטי הזה. הפרמייר ליג הוא בעל משמעות גדולה לכל כך הרבה אנשים. הוא מייצג את פסגת הספורט המקצועי. ההזדמנות להוביל ארגון דינמי מעורר השראה, היא זכות גדולה. בעזרת התמיכה של המועדונים והצוות שלי, אני מצפה להאריך את ההצלחה של הליגה במשך שנים רבות".

Susanna Dinnage has been named as the new chief executive of the Premier League, replacing Richard Scudamore.https://t.co/yEGl8569T8 pic.twitter.com/9p07xPKz6a

— BBC Sport (@BBCSport) November 13, 2018

המעסיק לשעבר של דינאג’, ג’יבי פירטה, נשיא ומנכ"ל דיסקברי נטוורקס אינטרנשיונל, בירך את העובדת שלו לשעבר על המינוי היוקרתי. "סוזאנה הייתה מנהיגה מעולה של דיסקברי ב-10 השנים האחרונות, יש לה הבנה חזקה של מותגים ורשתות מדיה מגוונות, הן בבריטניה והן לאחרונה עם Animal Planet ברחבי העולם. היא הייתה חברת צוות נהדרת עבור כולנו בדיסקברי ואנחנו שמחים שקיבלה הזדמנות ייחודית ופורצת דרך להוביל אחד מארגוני הספורט המובילים בעולם".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website