צעיר בן 21 מרמת גן רצח ככל הנראה את בת זוגו ופצע קל את אימו

צוות מד״א קבע הערב את מותה של צעירה בת 21 מרמת גן, שנרצחה ככל הנראה על ידי בן זוגה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד ברצח, בן 21. אמו בת ה-50 היתה גם היא בדירה כשמצבה מוגדר קל. החשוד ניסה לברוח אך נעצר בסמוך לזירה. זו האישה השמינית שנרצחת מתחילת השנה.

יו״ר נעמת, חגית פאר: ״גל הטרור נגד נשים נמשך בצל משבר הקורונה. מאז תחילת השנה נרצחו על רקע אלימות במשפחה שמונה נשים ותינוקת בת 10 חודשים, 6 מהן מאז פרץ משבר הקורונה. כפי שחזרנו והתרענו, הקורונה מחריפה מאד את תופעת האלימות במשפחה. רק מאז סוף אפריל חלה עלייה של 16% במספר התיקים שנפתחו במשטרה על רקע אלימות במשפחה, אשר רובה המוחלט מופנה כנגד נשים. גם אם לא כל רצח של אישה הוא תוצאה ישירה של הקורונה – אין ספק שהמשבר הכלכלי והחברתי החריף מגביר את תופעת האלימות במשפחות שגם כך סובלות מכך.

״קראנו כבר בתחילת המשבר לתגבר משמעותית את שירותי הרווחה ואת הנגישות לשירותי אכיפת החוק. ייתכן שאנו רק בפתחו של גל שיילך ויתגבר דווקא כעת ביציאה מהסגר. אני קוראת לממשלה ליישם באופן מיידי את התכנית למאבק באלימות שמוכנה ומוקפאת כבר שנים, בין השאר, לפעול מיידית לחקיקת החוקים שיאפשרו אכיפה והגנה על נשים. מדובר בהצלת נפשות ממש״.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website