“רשת מסועפת, ברורה והיררכית”

משטרת ישראל עצרה הבוקר (שלישי) 13 חשודים המעורבים בניהול והפעלת רשת דירות זנות בגוש דן לאורך שנים, סרסרות והבאת אדם לידי מעשה זנות, הלבנת הון והעלמת מיסים בהיקף של מיליוני שקלים. יובאו במהלך היום לבית משפט השלום בת"א, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

המעצרים הגיעו אחרי כשנה של חקירה סמויה בהיבט פלילי וכלכלי, שמנהלת המשטרה בשיתוף פעולה עם רשות המיסים והפרקליטות האזרחית והפלילית של מחוז תל אביב. הבוקר, כאמור, הפכה החקירה לגלויה, כששוטרים פשטו על דירות החשודים ועסקיהם. לפי הודעת המשטרה, גל מעצרים נוסף צפוי בהמשך.

על פי החשד, החשודים פעלו בשיטתיות, כל אחד על פי חלקו ותפקידו, תוך ניהול והפעלת רשת מסועפת, ברורה והיררכית. לגבי החשוד העיקרי, תושב גוש דן בן 70 שעמד בראש הרשת, מסרה המשטרה כי הוא "הפך את ניצולן של נשים במתן שירותי זנות וסרסרות לדרך חיים, תוך שהוא מבצע גם עבירות חמורות של הלבנת הון והעלמת מיסים".

במהלך הפשיטה הבוקר נתפסו נכסים, בתים, מבנים כגון דירות הזנות, רכבים וחשבונות הבנק, אשר שימשו על פי החשד, לביצוע הפעילות הפלילית וכן הושגו כפירות מפעילותם הפלילית של המעורבים. בכוונת משטרת ישראל לבקש מבית המשפט לחלט את כלל הנכסים שנתפסו.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website