שחקן מנצ’סטר יונייטד תומך בשחקני קבוצה סרבית ששובתים רעב

שחקנה של מנצ’סטר יונייטד ונבחרת סרביה, נמניה מאטיץ’ (31), שלח הודעת תמיכה בשחקני קבוצת פ.צ. בוראק צ’קאק מהליגה השלישית בסרביה, שהחלו בשביתת רעב בשבוע שעבר, בעקבות אי תשלום משכורות. בסרטון שפרסם אמר מאטיץ’ "אני רוצה להגיד לכם שאתם לא לבד, אני נמצא עם כולכם, אני אהיה הקול שלכם".

מועדון פ.צ בוראק, החל לחוות קשיים כלכליים בעונת 2019, כשהיה בליגה השנייה בסרביה והגיע לחובות של 2 מיליון אירו. הקבוצה הודיע על פירוק, כאשר היא משאירה שחקנים רבים שלא קיבלו את תשלום. באותו הקיץ הקבוצה הוקמה מחדש על-ידי רכישת מועדון קטן מהליגה השלישית בסרביה בשם פ.ק פרובו. 

בעקבות קנית המועדון, שם הקבוצה שונה ל-פ.צ בוראק 1926 והקבוצה החדשה-ישנה המשיכה לשחק בליגה השלישית אך לא השיבה את הכסף שהייתה חייבת לשחקניה בעבר. השחקנים וארגון השחקנים בסרביה פנו לרשויות בסרביה בדרישה לא לאפשר למועדון להתחמק מתשלום השכר שהגיע להם.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

לאור אטימות המוסדות במדינה, החליטו שחקני הקבוצה לצאת למאבק שימשוך את תשומת הלב הציבורית וידרוש מהרשויות בסרביה להתערב במשבר ולדאוג להחזרת סכומי הכסף, אותם הקבוצה חייבת. הם יצאו יחד עם ראש ארגון שחקנים הכדורגל הסרבי מירקו פולדיצה לשביתת רעב. תמיכתו הפומבית של מאטיץ’, נותנת כמובן דחיפה משמעותית למאבק. 

Leave a Reply

Name *
Email *
Website