שחקני בני סכנין יעלו למגרש עם תמונת אוהד הקבוצה שנהרג בתאונת עבודה

שחקני קבוצת בני סכנין יעלו למגרש, במשחק הערב (חמישי) נגד מ.ס. כפר קאסם, בחולצות הנושאות את תמונתו של אוהד הקבוצה סובחי עלי עותמאן, שנהרג אתמול בתאונת עבודה באתר בניה ביישוב. בדף הפייסבוק הביעו תפילה גם לרפואתו של הפצוע הנוסף בתאונה, אף הוא תושב סח’נין, המאושפז עדיין בבית החולים לגליל בנהריה. מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים, ד"ר ניקולא מחול, מסר כי מצבו עדיין קשה אך חל שיפור במצבו והוא מונשם ולא מורדם.

סובחי עלי עותמאן, נהרג בתאונת עבודה באתר בנייה בסכנין, 17 ביוני 2020

"זה לא היה חבר, זה היה אח", סיפר ל’דבר’ בכאב, ויאם גאליה ממועדון האוהדים של בני סכנין שחבריו תלו שלט ענק ביציא עליו נכתב "היום בו אפסיק לעודד, יהיה בוודאי יום מותי", ציטוט המיוחס לעותמאן. "הכרתי אותו מגיל חמש. הוא היה האוהד מספר אחת של הקבוצה. איש חמוד, אוהב אדם שלא ידע לשנוא. תמיד עבד, עזר למשפחה שלו, נשא אותה על הכתפיים. כולם אהבו אותו. הוא היה מגיע לפני כל משחק וכל אימון, גם בבית וגם בחוץ. היינו מגיעים תמיד שעות לפני המשחקים, אוכלים ביחד, הולכים יחד למשחק. קשה לעכל, אבד לנו אדם מדהים".

דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

פורסם על ידי ‏‎Ultras Sakhnin 03‎‏ ב- יום רביעי, 17 ביוני 2020

גאליה מציין שזו אינה התאונה הראשונה בכפר, ושלפני עשור נהרג קרוב משפחה של עותמאן בתאונה דומה. "כל הזמן מדברים על זה, אבל חוזרים שוב ושוב על אותן הטעויות ואותם המקרים. אתמול זה היה סובחי ומחר זה עלול להיות אני, או חבר נוסף שלי". המשפחה והחברים מחכים שהמשטרה תאפשר להביא את עותמאן למנוחות.

במשחק שייערך הערב, צפוי הכרוז לשאת דברים קצרים לזכרו של עותמאן ובבני סכנין מבררים האם תתאפשר כניסתם של מספר אוהדים ליציע עם תמונתו, לאור העובדה שהמשחק נערך בלא קהל בשל מגבלות הקורונה. הקבוצה ביקשה גם לקיים דקת דומיה לזכרו, אך לא קיבלה לכך אישור מההתאחדות. גם הקבוצה היריבה מכפר קאסם, פרסמה הבוקר בדף הפייסבוק שלה, דברים לזכרו, וכך גם מועדון האוהדים בישראל של ריאל מדריד, קבוצה נוספת אותה אהד עותמאן.

קבוצת בני סח’נין ומועדון האוהדים במחווה לזכרו של אוהד הקבוצה, סובחי עלי עותמאן, שנהרג בתאונת עבודה (צילום: ויאם גאליה, מועדון האוהדים של בני סח’נין)

במשטרת ישראל ציינו כי במהלך הלילה עוכב הקבלן, בן 46, אף הוא מסח’נין, לתחנת המשטרה. הוא הובא הבוקר לדיון בבית המשפט השלום בעכו ומעצרו הוארך עד השעה 20:00.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website