שחקני מכבי תל אביב החשודים בפגיעה מינית חמורה יחקרו במשטרה

מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב הוציא אמש (שבת) הודעה רשמית על הוצאה לחופשה זמנית, של שני שחקני הקבוצה החשודים בקיום יחסי מין עם קטינות. היום (ראשון) צפויים החשודים להגיע ולהיחקר תחת אזהרה. בהודעת המועדון נכתב: "עמדת המועדון אינה משתמעת לשתי פנים בגינוי חריף של כל התנהגות לא חוקית, גזענית, מפלה מכל סוג שהוא, או כזו שאינה הולמת את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב".

שני שחקני מכבי ת"א עומדים במרכזה של פרשת פגיעה מינית חמורה שנחשפה בחדשות 13. משטרת ישראל פתחה בחקירה פלילית לבדיקת טענה ששני שחקני הכדורגל של אלופת ישראל, קיימו לכאורה יחסי מין עם שתי נערות מתחת לגיל 16. לפי הדיווחים, שחקני הכדורגל הכירו את שתי הנערות במסיבה, לאחר מכן הוזמנו הנערות לביתו של אחד השחקנים, שם הם קיימו יחסי מין. החוק בישראל מטיל את האחריות על ידיעת גיל הנערות על השותף הבגיר ומטיל עונש מאסר בגין עבירה זו.

עוד נכתב בהודעת המועדון, "הטענות במקרה זה הן חמורות ובעלות השלכות לכל הנוגעים בדבר. בהמשך לכתבות שפורסמו בשבוע האחרון, התמקדנו באיסוף מידע ובהתנהלות על פי הנהלים של הרשויות הרלוונטיות החוקרות את הנושא. המועדון ימשיך כתמיד לדבוק בהתנהלות על פי חוק, כמו גם על פי ערכים וסטנדרטים התנהגותיים אותם אנו רואים ככאלה המשרתים את טובת המועדון. בבוא העת נפעל במסגרת הליכים פנימיים, ובנושא זה ערך המועדון פגישה עם השחקנים בה נקבע באופן הדדי לטובתם וטובת והמועדון על יציאתם לחופשה זמנית שתאפשר להם לטפל בנושאים שונים הקשורים לאירוע ולמועדון להתמקד, בין שאר הדברים, בכדורגל".
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

עם פרסום המקרה, פנתה יו"ר נעמת חגית פאר להנהלת המועדון בדרישה להשעות את השחקנים. "הורו על השעיה מידית של השחקנים" והוסיפה כי "מדובר במסר ערכי וחשוב שעל ראשי קבוצת מכבי תל אביב ועל כל הנוגעים בדבר להעביר לציבור הישראלי בכלל, ובפרט לבנות שעלולות להוות מטרה למעשים הדומים לאלו שנעשו, לכאורה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website