תושבת אילת נדקרה ונפצעה קשה – בן זוגה נעצר בחשד למעשה

תושבת אילת כבת 40 נדקרה על-ידי בן-זוגה ונפצעה באורח קשה, אתמול (שני) בשעות הערב המאוחרות. סמוך לשעה 23:00 דווח על אירוע הדקירות, שהתרחש בשדרות ששת הימים באילת. למשטרה דווח על כך שהאישה נדקרה על-ידי הגבר, שלאחר המעשה נמלט מהדירה בה התגוררו השניים. שוטרי סיור שהגיעו במהירות למקום, עצרו את החשוד בדקירה – תושב אילת בן 54, בסמוך לדירה.

בדירה נמצאה אשתו כשהיא סובלת מפצעי הדקירה, האישה פונתה לבית החולים "יוספטל" באילת כשמצבה הוגדר קשה על-פי גורמי רפואה שהיו במקום. האישה טופלה במקום באופן ראשוני על-ידי חובשי איחוד והצלה. אהרון אביטל, חובש באיחוד הצלה, סיפר כי יחד עם צוות רפואה של משטרת ישראל העניקו לאישה טיפול רפואי ראשוני כשהיא סובלת מפצעי דקירה בפלג גופה העליון ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל הסמוך.

היום התקיים דיון בבקשה להארכת מעצרו של בן הזוג החשוד בפני השופטת ליאורה אדלשטיין מבית המשפט שלום באילת. בדיון התברר כי מי שהזמינה את השוטרים לדירה הייתהה בת הזוג שהותקפה, המצויה בשעה זו עדיין בבית החולים יוספטל, שם היא מנותחת ולטענת נציג המשטרה בדיון – בסכנת חיים.

השופטת אדלשטיין הסכימה להאריך את מעצרו בארבעה ימים, ואמרה כי בן הזוג חשוד כי איים על בת הזוג שלו תוך שהוא מצמיד סכין לגרונה, לאחר מכן דקר אותה מספר פעמים בגופה וגרם לפציעה מסכנת חיים. "החקירה בראשיתה. הקורבן עדיין במצב מסכן חיים", אמרה השופטת.

אתמול, אישה בת 36 נמצאה מוטלת ללא רוח חיים בסמוך לבניין מגוריה ברחוב הגליל במעלות תרשיחא. עד עתה, נסיבות המוות עדיין אינן ברורות, והמשטרה מתקשה לקבוע האם באירוע קיים חשד לפלילים, או שמא האישה נהרגה בנסיבות אחרות. גופת האישה נשלחה לנתיחה לאחר המוות.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website