151 בני אדם נפטרו מקורונה בישראל, 122 מונשמים

משרד הבריאות עדכן הערב (שישי) כי מניין המתים מנגיף הקורונה בארץ עלה ל-151. לפי הנתונים, בישראל נמצאו עד כה 12,982 חולי קורונה מאובחנים, מתוכם 168 נמצאים כרגע במצב קשה ו-122 מונשמים, כאשר נמשכת מגמת הירידה בנתונים אלו. מספר החולים שהחלימו ושוחררו עומד על 3,126.

579 חולים מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, במחלקות ייעודיות לחולי קורונה. 1,348 חולים נמצאים במלונות שהוסבו לקליטת חולי קורונה. 7,209 חולים נמצאים בבידוד בביתם ונמצאים במעקב רפואי. 569 חולים ממתינים להחלטה אם יאושפזו או ישהו בבידוד בביתם.

משרד הבריאות ממשיך לעדכן על חקירות אפידימיולוגיות באתר משרד הבריאות – לעדכונים לחצו כאן.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

למידע על מחלת הקורונה ועל בידוד ביתי, יש לפנות לאתר משרד הבריאות, לקו משרד הבריאות *5400, או למוקדים הטלפוניים של קופת החולים.

איך להימנע מהידבקות בנגיף?

לפי משרד הבריאות, הדרך היעילה ביותר להימנע מהידבקות בקורונה היא שמירה על היגיינה אישית ושמירת מרחק מאנשים אחרים. חשוב לדעת כי אדם הנושא את הנגיף אינו חווה בהכרח את תסמיני המחלה, ולכן, יש להתייחס לכל אדם (גם לעצמנו) כנשא פוטנציאלי של הנגיף.

הנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם נגיף הקורונה (גרפיקה: אידאה)

הנחיות המשרד כוללות – רחיצת ידיים עם סבון ומים או חיטוי בג’ל אלכוהולי לעיתים קרובות, הימנעות ממגע בפנים של אנשים אחרים, מלחיצות ידיים מחיבוקים או מנשיקות. במשרד מנחים את הציבור לשמור מרחק של שני מטרים מאנשים אחרים. בנוסף, חשוב לא לשתף כלי אוכל או שתייה.​

Leave a Reply

Name *
Email *
Website