200 תלמידים בבידוד: משרד החינוך נערך לטיפול בקורונה

משרד החינוך פתח הבוקר (ראשון) חמ"ל חירום והקים צוות לטיפול בסוגיית החשיפה לנגיף הקורונה במערכת החינוך. מעל 200 תלמידים מבתי ספר בבאר שבע, עפולה, וקרית חיים,  ועשרות ממוריהם, התבקשו לשהות בבידוד לפחות עד סוף השבוע זאת אחרי ששהו בקרבת קבוצה תיירים מקוריאה הדרומית שטיילה  שאחרי חזרתה מהארץ התגלה בקרבה נגיף הקורונה. "עדיף היערכות יתר על היערכות חסר", אמר שר החינוך רפי פרץ.

המשרד הודיע עוד שכבר מהיום יפתח מערך לימודי מקוון שיאפשר את המשך שגרת הלימודים של התלמידים מביתם, בנוסף לדף שאלות ותשובות מפורט שהעלה באתרו. החמ"ל אותו הקים המשרד וצוות החירום יקיימו הערכות מצב שוטפות מספר פעמים ביום, במהלך יום הלימודים ואחריו, ויבצעו ניטור של מערך טיולי התלמידים.

בתגובה לשמועה לפיה בכוונת שר החינוך לבטל את את המסעות לפולין, הודיע המשרד כי נכון לרגע זה אין הנחייה כזו, וכי טיולים וסיורים רחבי הארץ יתקיימו כרגיל.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

גם עמותת סנונית, הפועלת לקידום החינוך המתוקשב בישראל, מציעה עזרה לתלמידים המבודדים. אתר ‘גלים’ של עמותת סנונית יהיה פתוח עבורם ללא צורך בסיסמא עד להודעה החדשה. "התכנים שלנו מתאימים לכל מכשירי הקצה, כלומר עובדים גם על סלולר, מצב זה פותר את הצורך במחשב ביתי", מסבירה רויטל רובין מנכ"לית העמותה.

"מערכת החינוך נערכה בתקופה האחרונה לאפשרות שבה תלמידים ייאלצו לשהות בבידוד בביתם" אמר מנכ"ל המשרד שמואל אבואב, "הבידוד יהיה פיזי בלבד, ובשום אופן לא בידוד. אנו מנגישים לתלמידים שנמצאים בביתם יום לימודים מלא, צוותים של השירות הפסיכולוגי ילוו אותם ואת יתר התלמידים וצוותי החינוך."

Leave a Reply

Name *
Email *
Website