3 ישראלים פונו מספינת התענוגות היפנית, 15 יישארו בבידוד בחדריהם

שניים מהישראלים שנמצאים על ספינת התענוגות היפנית "נסיכת היהלום", אובחנו כנגועים בוירוס הקורונה, וישראלי נוסף שחלה ממתין לתוצאות הבדיקה לנגיף, כך דיווח משרד הבריאות הבוקר (ראשון). שלושת הישראלים הועברו לבית חולים ביפן במצב קל.

ממשרד החוץ נמסר כי 15 הישראלים הנוספים שנמצאים על הספינה יישארו בבידוד בחדריהם על הספינה שעוגנת בנמל יוקוהמה שביפן, עד סוף תקופת הבידוד שעתיד להימשך עד יום חמישי.

ספינת התענוגות "The Diamond Princess" עוגנת מחוץ לנמל יוקוהמה. 3,700 מטיילים ואנשי צוות נמצאים בבידוד אחרי שגילו על הספינה עשרות חולים בנגיף הקורונה החדש. פברואר 2020 (AP Photo/Jae C. Hong)

ארצות הברית והונג קונג יורידו את אזרחיהן מהספינה היום, כאשר ארצות הברית מתכננת להעביר את אזרחיה לבידוד בבסיס צבאי במדינה. נכון להיום, 355 מתוך 3,500 נוסעים אובחנו כנגועים בנגיף והורדו מהספינה.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

התפרצות הנגיף על ספינת התענוגות היפנית יצרה את הקבוצה הגדולה ביותר של נדבקים מחוץ לסין. הניו יורק טיימס דיווח על תנאי בידוד לא אופטימליים, כולל לינה משותפת של אנשי הצוות שמכינים את האוכל ומגישים אותו לחדרי הבידוד של הנוסעים. נכון להיום, אובחנו יותר מ-69 אלף איש במחלה, שקיבלה לפני שבוע את השם "קוביד-19". מרבית החולים נמצאים בסין כאשר רובם נמצאים במחוז חוביי בו התגלתה המחלה. יותר מ-1,600 איש מתו כתוצאה מהמחלה, מרביתם מסין.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website